Firma urmareste sa realizeze si sa mentina un nivel ridicat al calitatii activitatilor desfasurate, satisfacerea clientilor, respectarea reglementarilor in vigoare, pregatirea si instruirea in permanenta a angajatilor.
Perspectivele noastre sunt:
- Satisfacerea cerintelor clientilor prin asigurarea cu produse si servicii care sa satisfaca cerintele, corelate cu respectarea riguroasa a clauzelor contractuale (termene de livrare si/sau executie), toate subordonate unui raport calitate-pret optim.
- Identificarea si informarea angajatilor si clientilor despre tehnologiile de ultima generatie in domeniul electric.
- Dezvoltarea unui sistem de relatii de parteneriat pe termen lung cu furnizorii existenti si altii noi.
- Satisfacerea cerintelor personalului prin asigurarea resurselor necesare pentru dezvoltarea activitatilor, crearea unor modalitati optime de comunicare intre nivelele ierarhice, facilitati in domeniul formarii continue in plan profesional, motivarea si implicarea personalului in activitatea organizatiei.
- Asigurarea functionarii profitabile pe termen lung a organizatiei.
- Consolidarea pozitiei organizatiei pe piata din Romania
Managementul se angajeaza sa intreprinda actiunile necesare satisfacerii clientilor si imbunatatirea continua a eficacitatii sistemului de management al calitatii.